7.09.2010

George Clooney gişenin zirvesinde



Aslına bakarsanız bu beni bile şaşırttı. Yani George Clooney'nin gişe potansiyelinin çok yüksek olduğunu biliyor ve kabul ediyorum ama The American bana hiç de bu kadar izleyici toplayacak bir film izlenimi vermemişti. Oysa ilk 3 günde 20 milyon dolara yakın hasılat toplamış film. Herşeye rağmen düşüncem şudur, ilk bir iki hafta sonunda izleyici sayısı dramatik anlamda düşecek. Yanlış anlamayın sakın, Anton Corbijn'in filmi bir hayli güzel. Ben çok beğendim ama George Clooney'yi Ocean's 11 gibi filmlerde izleyip sevenler için The American biraz ağır ( tempo anlamında ) gelebilir. Öte yandan Corbijn'in minimum diyalog kullandığı ve her karesine özenip bezendiği filminini görüntüleri gerçekten etkileyici. Akla Antonioni'yi getiriyor hatta. O kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder