8.09.2010

Clint Eastwood'u böyle görmek ister miydiniz?



Tabii artık çok geç ama hem Superman hem de James Bond rollerini Clint Eastwood'un canlandırma ihtimali bir zamanlar o kadar da akılalmaz değilmiş. Son filmi Hereafter'ın tanıtımı için yaptığı röportajlardan birinde Clint Eastwood kariyerinin ilk dönemlerinde her iki rolün de kendisine önerildiğini ama bu teklifleri reddettiğini söylemiş. Reddetme sebebi de "daha gerçeköi" karakterler oynamak istemesiymiş. Diyor ki: "Çok uzun yıllar önce, Superman'i ilk çekmek istedikleri dönemde, Warner Bros'un Başkanı Frank Wells bana başrolü teklif etti ama istemedim. Filmi beğenmediğimden değil de, bence Superman ben olamam, bir başkası olmalı diye düşündüm." Keza James Bond meselesinde de benzer bir durum yaşanmış. "Sean Connery rolü bıraktıktan sonra bana teklif ettiler James Bond'u. Ama bana pek doğru gelmedi, o Sean'ın işi dedim ve geri çevirdim." Doğrusu Superman değil ama Clint Eastwood'un oynayacağı bir 007 ilginç olabilirmiş. Tabii artık hayal. Bu arada hemen hatırlatalım, başrollerini Matt Damon ve Bryce Dallas Howard'ın paylaştığı Hereafter 22 Ekim'de vizyona çıkacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder