9.01.2012

İstanbul Film Festivali'nde Jüri Başkanları belli oldu


31. İstanbul Film Festivali 31 Mart - 15 Nisan tarihleri arasında yapılacak. 1982 yılından bu yana takipçisi olduğum bir etkinlik festival ve haliyle benim için anlamı bir başka. Bu yıl uluslararası jüriye Nuri Bilge Ceylan başkanlık edecek. Ulusal jürinin başkanı ise Murathan Mungan olacak. Açıkçası ben asıl ikisinin birden yer aldığı bir jürinin kararlarını merak ederdim. Hatta o jürinin toplantılarına kulak misafiri olmak isterdim. İkisi de yüksek zekaya sahip bu iki yaratıcının neler konuşup, tartışacağını; hangi kriterlerle filmleri değerlendireceğini, hangi noktalarda anlaşıp, hangi konularda ters düşeceğini duyup, görmek isterdim. Tabii bu işin fantezi yanı. Yoksa her ikisinin de başkanlık görevlerini mükemmelen yürüteceğine eminim. Yeter ki değerlendirecekleri filmler onların seviyesinde olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder