25.08.2010

İlginç bir kadro



Tam "bu filmde Al Pacino'nun ne işi var" diyordum ki, aktörğn kendini canlandıracağını okuyup sakinleştim. Gerçi önyargı iyi birşey değildir ama Adam Sandler'ın çok da önemli bir oyuncu olduğu kanaatinde değilim. Komedyen olarak da ortalama bulurum kendisini. Öte yandan Al Pacino da sütten çıkmış ak kaşık değil maalesef. Çok kötü filmlerde oynamışlığı vardır ( bkz Al Pacino'nun en kötü 5 filmi ). Ama Adam Sandler ile aynı filme nedense pek yakıştıramadım. Üstelik Sandler'ın Jack & Jill adlı filmde biri erkek, diğeri kadın ikiz kardeşlerin her ikisini de oynayacağını duyunca. Filmde ayrıca Katie Holmes da var, ki Tom Cruise ile evlenen bir yıldızcıktan herşey beklenir herhalde. Uzatmayayım, film bana itici geldi, ama Al Pacino kendini oynayacağına göre rolü kısadır diye umuyorum. Yönetmen de en son Grown Ups'ı çeken Dennis Dugan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder