16.08.2010

Guillermo Del Toro neden The Hobbit'i çekmedi?



Çok sebep var elbette. Bu kadar büyük ölçekli işlerde, bütçeden kadroya kadar hemen her ayrıntı mesele olur zaten. Yine de Guillermo Del Toro bir ara The Hobbit'i çekmeye çok yakındı, ama olmadı. Bunda da ilginç bir ismin parmağı varmış meğer: James Cameron. Del Toro'nun filmi çekeceği haberleri ortaya çıktığında filmi çekmemesi yolunda ona telkinde bulunmuş Cameron. Şöyle diyor: "Uzun zamandır bu işten vazgeçmesi gerektiğini söylüyordum çünkü her geminin tek bir kaptanı olur sadece. Eninde sonunda Peter Jackson'ın devreye girip filmi çekmek isteyeceğini düşünüyordum. Guillermo beni dinlemedi ve harika set tasarımları yaptı. Çok iyi bir iş çıkaracaktı eminim ama Peter Jackson'ın çekmesini istemiyor muyduk hepimiz? Filmi Jackson çekmeliydi ve Guillermo da kendi işine bakmalıydı. Her ikisine de söyldim bunu, dedim ki, kendi köşelerinizde kalın." Buyrun bir de buradan bakın bakalım meseleye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder