25.02.2010

Zoolander'ın devamı mı geliyor?



Bu soruya verilecek olumlu yanıt beni biraz üzer ( zira ilk filmi zaten hiç beğenmemiştim ), ama Bret Easton Ellis'i deliye döndürür herhalde. Tüm kitaplarını okuduğum ender yazarlardan biri olan Bret Easton Ellis'in 90'lı yılların sonlarında yayınladığı Glamorama adlı kitap moda dünyasına dair çok sağlam ve sert eleştirilerle doludur. Yoğun bir mizah duygusuna da sahiptir ama koyu kara bir mizahtır elbette söz konusu olan. Zoolander'ın romanla ilişkisine gelince, Ben Stiller'in canlandırdığı Derek Zoolander tiplemesinin Glamorama'nın başkişisi Victor'dan esinlenilerek yaratıldığı söylenmiştir hep. Hatta Bret Easton Ellis bu konuda bir de dava açmıştı ( sonucu bilemiyorum şu anda ). Bundan bir kaç yıl önce son romanı Lunar Park çıktığı sırada kendisiyle yapılan bir röportajda film hakkında son derece ağır ifadeler kullandığını da hatırlıyorum. Anladığım kadarıyla şı sıralar filmin devamının çekilmesi gündeme gelmiş. Justin Theroux yönetecek, Ben Stiller yine Zoolander'ı, Jonah Hill ise filmin kötü adamını oynayacak. Tabii henüz kesinleşmiş bir şey yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder