24.12.2015

Tarantino'ya göre yılın en iyi filmi...



The Hateful Eight ile 8. filmini görücüye çıkarmaya hazırlanan Quentin Tarantino şu sıralar gala ve basın turu yapıyor. Fransız bir gazetecinin kendisine uzattığı mikrofona konuşan yönetmen 2015 yılının en iyi filminin hangisi olduğunu açıklamış kendi fikrince. Mad Max Fury Road'u yılın filmi olarak açıklayan Tarantino şunları söylemiş:

"Mad Max'in 35 mm bir kopyasını aldım ve evde izledim. Haftasonu boyunca tam üç kez izledim filmi. Aslında bir süre izlemeyi reddetmiştim, demiştim ki Mel Gibson'sız Mad Max mi olur? Boşversene. Mel Gibson'ın var olduğu bir dünyada Tom Hardy'ye nasıl verirsin bu rolü? Hatta diğerleri gibi ben de benimmax'imdeğil hashtag'i atacaktım neredeyse. Ama sonra izledim ve 'Tamam, muhteşemmiş film, Tom Hardy de gayet iyi oynamış' dedim"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder