29.06.2010

Spike Lee'yi özleyenlere



Ben özledim mesela. Gerçi belgesel filmleri de çok güçlü gerçekten ama kurmaca bir Spike Lee joint her zaman iş yapar bizim mahallede ( yani evde demek istedim aslında, maksat jargon olsun ). Üretkenlik konusunda Woody Allen ile yarışacak kadar faal bir sinemacı olan Spike Lee şu sıralar Nagasaki Deadline adında bir film üzerinde çalışıyor. 2008 tarihli Miracle In St. Anna'dan bu yana sadece belgesel filmlere ( Kobe Doin' Work ve When The Levees Broke'un devamı ) vakit ayıran Lee iki yıl aradan sonra başladığı ilk kurmaca filminde bir terörist saldırıyı önlemek üzere zamanla yarışan bir FBI'nın başından geçenleri anlatıyor. Ben tabii ki Do The Right Thing ve diğer ilk dönem Lee filmlerini daha çok sevmekle birlikte Inside Man ya da 25th Hour gibi yeni dönem filmlerinin fena bulmam. O yüzden merakla bekliyorum. Tabii oyuncular falan belli değil henüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder