23.06.2010

Devamlılık Hatası 1 yaşında!

Evet sevgili dostlar, Devamlılık Hatası yayın hayatına bundan tam bir yıl önce başlamıştı. Ne çabuk geçmiş değil mi? Şöyle bir geriye dönüp baktım da, nasıl geçmiş bu yıl, neler yapmışım, neleri yapamamışım diye, şunu farkettim, istediğim kadar üretken olamamışım mesela. Bir yıllık süre içinde toplam 577 haber ( ya da yorum, kritik vs ) girmişim sadece. Yani günde 2 tane bile değil aslında. Haftasonları hemen hiç ilgilenmemişim, ki çok da doğru değil belki ama kendime vakit ayırmak için yaptım bunu. Daha çok güncel film izleyip, daha çok kritik yapmam gerekirken eski filmlere çok takılmışım. Ama siz de kabul edersiniz ki eskiler daha güzeldi. En büyük eksikliğim ise özel röportajlar olmuş. NTV için röportaj yaptığımda kısa bir bölümünü muhakkak girmişim hep ama sırf Devamlılık Hatası için röportaj yapmamışım. Demek ki ikinci yılda hedefim bu olacak. Bir de Günün Afişi dışında yarattığım köşe başlıklarının hiçbirini istikrarlı olarak sürdürmemişim. Hep uzun aralar vererek hem kendimi hem de takipçileri soğutmuşum. Buna da dikkat edilecek artık ( inşallah!). Velhasıl, çabucak geçen, keyifli bir yıl olmuş. Hepimiz adına "Doğumgünün kutlu olsun Devamlılık Hatası" diyorum ve kaldığım yerden devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder