3.05.2010

Prensesin Uykusu



Bugün Çağan Irmak'ın yeni filmi Prensesin Uykusu'nun setine gittim ve hem Irmak'la hem de oyuncularla kısa röportajlar yaptım. Çağan Irmak, REDD grubunun bir şarkısından yola çıktığı filmin çekimlerini tamamlamak üzere. Benim gittiğim set Halkalı'daki Ziraat Yüksek Meslek Okulu'ndaydı. Irmak çok açık vermemekle beraber filmin komediye en çok yaklaşan işi olduğunu ve adından da anlaşılacağı gibi masalsı bir yanı olduğunu açıkladı. Pamuk Prenses kadar Polyanna ve Deli Dumrul'u da referans verdi. Senaryoya Sırrı Süreyya Önder'in de önemli katkıları olduğunu söyledi. Filmin bir feel-good, "kendini iyi hisset" filmi olduğunu da ekledi. Kendisine her yıl mutlaka bir film çektiğini ve bu üretkenliğin Türk sinemasında çok da sık rastlanılan bir durum olmadığını hatırlattığımdaysa, "Karanlıktakiler'i bitireli 1 yıl 10 gün olmuş. Hayat o kadar uzun değil ya.. Her yıl bir film, zaten belli bir yaştan sonra yapamayacağız, onun için şimdilik dursun bir köşede." yanıtını verdi. Başbakan'ın sanatçılarla yaptığı açılım toplantıları hakkında ne düşündüğünü sorduğumdaysa çok kısaca "Ben bir şey düşünmüyorum. Herşey olması gerektiği gibi oluyor" diyerek geçiştirdi. Yarın daha uzun bir versiyonu NTV'de Gece Gündüz'de izleyebilirsiniz. Genco Erkal, Sevinç Erbulak ve diğer oyuncular da olacak o versiyonda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder