25.05.2010

Mark Romanek'in filmi Ekim'de vizyonda



Mark Romanek dünyanın en iyi klip yönetmenlerinden biri. Madonna'nın Rain, Eels'in Novocaine For The Soul ( olağanüstü bir parça, güzel bir klip ), Johnny Cash'in Hurt ve Nine Inch Nails'in Closer gibi parçalarının klibi hep ona ait. Onun sinemada da benzer bir etki yaratacğına inanalardandım ama şimdiye kadar pek tatmin olmadım doğrusu. Gerçi topu topu iki filmi var ve ben sadece birini seyrettim ama.. olsun. Zaten ilk filmi Static'i bir avuç meraklı dışında kimsenin gördüğünü sanmıyorum. 2002 tarihli One Hour Photo ise birçok açıdan iyi kotarılmış ( görselliği, oıyunculuğu vs ) ama senaryo departmanında sınıfta kalmıştı benim için. Uzatmayayım, hiç sevmem uzatmayı, Romanek'in son filmi Never Let Me Go önümüzdeki Ekim ayında izleyiciyle buluşacak. Film ünlü yazar Kazuo Ishiguro'nun romanından uyarlama ve senaryoyu da Alex Garland yazmış. Yani hiç fena durmuyor. Carey Mulligan ( An Education ) ve Andrew Garfield ( Red Riding ) gibi geçen yılın en heyecan verici iki keşfini filminde oynatan Romanek ayrıca Keira Knightley ve Charlotte Rampling gibi oyuncularla çalışmış. Kadro da gayet iyi görünüyor yani. Bakalım bu sefer helvayı tutturabilecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder