4.01.2010

1 milyar dolarlık 2 filmi olan yönetmen kim?



Bu soru da çok basit oldu galiba. 1997'de Titanic'i çekmiş ve dünya çapında toplam 1 milyar 848 milyon dolar hasılat elde etmişti James Cameron. Titanic'ten sonraki ilk filmi Avatar ile de kısa sürede 1 milyar barajını geçen yönetmen 2 filmi birden 1 milyardan fazla hasılat toplayan ilk sinemacı oldu. Eğri oturup doğru konuşalım, ben Titanic'i hiç sevmemiştim. Avatar'dan da bu anlamda çok umutlu değilim. Cameron'ın bambaşka bir dünya yarattığı ama işin öykü kısmını eline yüzüne bulaştırdığını okudukça filme gidip gitmeme konusundaki kararsızlığım büyüyor doğrusu. Teknolojinin akılalmaz boyutlara ulaştığı günümüzde iş biraz da o teknolojinin içini nasıl doldurduğunla alakalı bana sorarsanız. Teknolojinin amaç halini aldığı noktada ben bir anda soğuyorum her şeyden. Avatar öyle mi peki? Soru işareti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder