23.11.2009

Park Chan-wook ve Bong Joon-ho işbirliği


Güney Kore sinemasının iki güçlü ismi bir araya gelirse ortaya ne çıkar; hayal etmesi bile müthiş doğrusu. Cannes'da görücüye çıkan son filmi Thirst ile yine bir hayli sükse yapan Park Chan-wook hakkında Total Film'de bir haber ve kısa bir röportaj okudum. Usta yönetmen "Filminizin gerçekten trajik olması için mizah şart ve ben bunu ancak 10 yılda öğrenebildim" diyor. Bu arada Twilight'ı izlemediğini söyleyen sinemacının kızı tam bir Twilight hayranıymış. İronik! Çok teklif almasına rağmen neden Hollywood'a gitmediğini ise "hep aksiyon teklifleri geliyordu, istemedi" sözleriyle açıklıyor. Doğrusu ben de bilmiyordum ama Evil Dead çekmesi için de teklif gelmiş Park Chan-wook'a. Beni asıl heyecanladıran ise son yıllarda seyrettiğim en iyi filmlerden biri olan Gwoemul'un yönetmeni Bong Joon-ho ile çekeceği ortak proje. Bu filmde Park Chan-wook yapımcı, Joon-ho ise yönetmen olacak. Konu nedir derseniz, "hareket halindeki bir trende Mad Max'i hayal edin" demiş Chan-wook. Oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder