3.11.2009

"Kıskanmak" galası neden iptal edildi?



İlk gösterimi Antalya Film Festivali'nde yapılan Kıskanmak birçoklarınca görüldü elbette ama İstanbul'da kalıp da izleyemeyen en az bir o kadar meraklı olduğunu biliyorum. Bu meraklılar da haliyle 4 Kasım akşamı düzenlenmesi planlanan İstanbul galasına gitmek hevesindeydiler, ki bir anda hevesleri kursaklarında kaldı. Zira filmin İstanbul galası iptal edildi. Peki ama neden? Bu konuda çeşitli resmi ve gayri resmi açıklamalar var elbette ama bunların içinde benim ilgimi çeken, filmin Antalya'da pek beğenilmemesi üzerine galanın iptal edildiği görüşü oldu. Gerçekten de En İyi Kadın Oyuncu ödülünü alan Nergis Öztürk dışında filme dair olumlu bir cümle işitmedim desem yalan olmaz herhalde. İzleyenlerin yorumu ( tabii romanı okumuş olanlar ) filmin Nahid Sırrı'nın romanıyla boy ölçüşemediği yolunda. Yine Antalya'daki dostlarımdan duyduğum kadarıyla ( ben İstanbul'a çakılı yaşadığım için bu yıl Antalya'ya gidemedim maalesef ) Zeki Demirkubuz beklediği ödül ya da ödülleri ve hatta övgüleri alamadığı için bir hayli bozulmuş ve sinirlenmiş. Bu durumda İstanbul galasının iptali de çok şaşırtıcı gelmedi doğrusu bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder