3.03.2014

Oscar'daki tek sürpriz


Öncelikle şunu söyleyeyim, bu yılki Oscar ödülleri son yılların en sürprizsiz törenine sahne oldu. Ekşi Sözlük için yapılan ankette 18 dalda hangi film ya da kişilerin Oscar alacağı sorulduğunda verdiğim yanıtlara bakarsak 18 dalın 16'sında isabet tutturmuşum. sadece Frozen'ın şarkısı Let It Go'nun ödül alacağını tahmin edememişim. Ama benim için asıl sürpriz ( ve belki de gecenin tek sürprizi demek lazım ) The Act Of Killing'in En İyi Belgesel dalında Oscar'ı 20 Feet From Stardom adlı filme kaptırması oldu. Açıkçası 20 Feet'i seyretmedim, o yüzden ukalalık yapmak istemem ama hem The Act Of Killing'i hem de bir sonraki favorim The Square'i izlemiş ve onlara daha çok şans atnımıştım. Cutie and the Boxer'ı da izledim, yine İf İstanbul sayesinde elbette ve onu da çok sevdim ama yine de bu ödül bir sürpriz oldu işte. Öte Yandan kimi yabancı internet siteleri de bu durumu benim gibi sürpriz olarak nitelemiş, onu da belirteyim. Oscar meselesini de daha fazla uzatmanın alemi yok herhalde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder