3.02.2014

Philip Seymour Hoffman 1967 - 2014


Bu erken ve alabildiğine acı ölüm dün akşamdan beri aklımdan çıkmıyor. İnanmakta zorlanıyorum, birçokları gibi eminim. Philip Seymour Hoffman'ın uyuşturucu sorunu olduğunu bilmiyordum nedense, ve yine nedense onu hiç de uyuşturucuyla bağdaştırmamıştım. Sanki o böyle işler için çok olgun, çok bilgeymiş gibi. Alakası yok oysa. Uyuşturucunun, hayatla yaşadığınız sorunların ve bunların üstesinden gelmek için yapmaya hazır olduğunuz şeylerin bilgelikle pek alakası yok elbette. Philip Seymour Hoffman Hollywood'da çokça rastladığımız "zıpır" ya da "züppe" yıldızlardan biri değildi ama muhakkak ki sistemle çok ciddi problemleri olan ve hayatında ne olduğunu bilmediğimiz, bilemeyeceğimiz nice acılar yaşayan, bana sorarsanız vicdan ve bilinç sahibi ( her iki sözcük de conscience ingilizcede ) bir oyuncuydu. Uyuşturucuya, eroine de bu yüzden ihtiyaç duymuştu zahir. 23 yıl uzak kalmayı başarabildiği halde hem de. Çok üzgünüm ve fazla ahkam kesmek de istemiyorum. Onu unutamadığım rollerinden bazılarıyla ( o kadar da çok var ki ) anmak istiyorum, hepsi bu.


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder