4.02.2013

Ben Affleck'e bir ödül daha


Bu sefer de Directors Guild yani Yönetmenler Loncası'nın ödülünü aldı Ben Affleck. İş gitgide ilginçleşmeye başladı. Bana sorarsanız son derece sıradan bir film olan Argo ( kötü demiyorum, sıradan ) yılın en çok taltif edilen Amerikan filmi olma yolunda hızla ilerliyor. Öte yandan Affleck DGA ödülünü aldığı halde Oscar listesinde yok. Argo toplam 7 dalda Oscar'a aday oldu bildiğiniz gibi, ama Ben Affleck En İyi Yönetmen dalında adaylar arasına giremedi. Şunu unutmayalım, bugüne kadar DGA ödülünü alıp da Oscar'ı alamayan yönetmen sayısı sadece 6. Bu yıl bu sayı 7 olacak demektir. Tekrar ediyorum, bence filmin bu kadar ödül alması, bu kadar Oscar'a aday gösterilmesi bile başlı başına saçmalık ama Affleck nasıl aradan düştü de yönetmen adaylığı alamadı, bu da tuhaf geliyor doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder