17.11.2011

Klasik Sahne: The Insider


Klasik Sahne serisine Michael Mann'ın 1999 tarihli filmi The Insider ile başlıyorum. Neden bu filmle başladığımı bilemiyorum aslına bakarsanız. Başka bir şey için uygun bir sahne ararken bu sahneyi de seyretmiş ve filmi ne kadar çok sevdiğimi hatırlamıştım, ondan olabilir. The Insider'ı çok severim gerçekten de. Michael Mann'ın en sevdiğim filmi olabilir hatta. Hem hikayesi, hem görsel dili muhteşemdir. Oyunculuklar ve müzikler de çok iyidir. Neredeyse hiç boş sahne yoktur diyebilirim. Yukarıdaki sahneden daha çok aklımda kalan sahneleri var aslında ama ben bu bölümün filmin en can alıcı sahnesi olduğunu düşünüyorum. Medya, gazetecilik, derin ilişkiler, politik ve ekonomik çıkarlar... Biraz düşünürseniz Türk medyasının şu andaki durumuna dair çok paralellikler kurabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder