30.09.2011

Les Miserables yeniden


Bu iyi bir şey mi, kötü bir şey mi emin olamadım. Öncelikle Tom Hooper'ın benim için hızla ilginçliğini kaybettiğini söylemeliyim. oysa 2007 tarihli The Damned United filmine bayılmıştım. Ne yazık ki The King's Speech bende hayal kırıklığı yaratan bir film oldu. Şimdi de Les Miserables. Sefiller'i çocuk sayılabilecek bir yaşta okumuş ve doğrusu çok etkilenmiştim. Ama müzikal versiyonu nedense hiç bana hitap etmedi. Bir de açıkçası böylesi devasa romanların sinema ya da sahne uyarlamalarına hep biraz mesafeli yaklaşırım çünkü çoğu zaman hikayeyi kısıtlı bir zamana sığdırabilmek için meselenin derinliklerine inemez bu uyarlamalar. Herneyse, Hooper'ın müzikal versiyonunda Jean Valjean'ı Hugh Jackman, Javert'i ise Russell Crowe oynayacakmış. Mart ayında çekimlerine başlanacak film büyük bir ihtimalle 3 boyutlu olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder