17.01.2011

Altın Küreler


Şimdiye kadar tüm kazananları öğrendiniz herhalde. Bunların bazıları zaten banko dediğimiz türden adaylardı. Örneğin Toy Story 3 animasyon dalında rakipsizdi. Hatta başka bir dalda, örneğin "komedi ya da müzikal" dalında da aday olsa belki onu bile kazanabilirdi. Colin Firth de kendi dalının en güçlü adayıydı şüphesiz. The King's Speech ile Oscar'a doğru dörtnala gidiyor kendisi. Bu yıl ödül alan oyuncuların büyük kısmı benim de sevdiğim ve ödül aldıklarına sevindiğim isimlerdi. Natalie Portman örneğin. Black Swan'ı henüz izlemesem de, rakiplerini de göz önüne alarak, kazanmasına şeşırmadım ve sevindim. Yine de Jennifer Lawrence kazansa daha çok sevinirdim herhalde. Zira hem Winter's Bone çok güzel bir film, hem de benim yeni keşfettiğim genç oyuncu Jennifer Lawrence filmde gerçekten çok iyiydi. Tabii şunu da belirteyim hemen, bence The Social Network bütün ödülleri toplayacak kadar güçlü bir film değil. Tamam Aaron Sorkin'in senaryosu gayet sağlam, tamam Fincher da eli yüzü düzgün bir film çekmiş ve hatta oyuncular da çok iyi ama toplamda ortaya çıkan iş bence hala Winter's Bone'un altında.


Televizyon kategorisindeyse Carlos'un ödül alması bence çok yerindeydi ve çok sevindim doğrusu. Bence başroldeki Edgar Ramirez de ödül alabilirdi ama Al Pacino mevzu bahis olunca iş değişiyor biraz. Saf bir Pacino hayranı olarak beni çok da şaşırtmadı bu ödül. Boardwalk Empire'ın ve Steve Buscemi'nin ödül almaları ise ayrıca sevindiriciydi. Dizi gerçekten çok başarılı ve Buscemi de şüphesiz televizyonda boy gösteren aktörlerin en iyilerinden. Her ne kadar deli bir Modern family tutkunu olsam da Glee'nin ödül almasına da üzülmedim. Müzikal candır. Jim Parsons'a ise ayrıca çok sevindim, çok iyi bir oyuncu zira. Bu saydıklarım dışında çok da önemli gördüğüm bir hadise olmadı törende, bilmem kaçırdığım bir şey var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder