13.12.2010

Son durum: HBO'nun yeni dizileri


Malum, HBO'nun dizileri ve TV filmleri artık çoğu Hollywood yapımından çok daha kaliteli ve sağlam işler. Uzun uzun örnekler saymak istemiyorum ama Angels in America ve The Wire gibi az sayıda örnek bile tezimi kanıtlamaya yeter sanıyorum. Ben de haliyle ara ara HBO'nun yeni yapımlarıyla ilgili gelişmeleri aktarmaya çalışıyorum. Daha önce Six Feet Under ve True Blood gibi dizilerle adını duyuran ( tabii American Beauty'yi unutmamak lazım ) Alan Ball'un yapımcılığını Judd Apatow ile üstleneceği yeni dizisi All Signs of Death bu yapımlardan biri. Ama hemen belirteyim HBO diziyi yayınlamayı düşünmüyor. Bu da tabii "neden acaba?" sorusunu getiriyor akla. Benim tahminim Apatow yüzünden açıkçası. Kendisi son yılların dahi komedyeni gibi görülse de bence son derece sıradan bir zekaya ve çapsız bir mizah anlayışına sahip. Alan Ball'un seviyesini de aşağı çekmiş olabailir.

Bir süredir beklenen Luck ile ilgili de yeni bir gelişme var. At yarışları dünyasının görünmeyen içyüzünü anlatan dizinin başrolünü Dustin Hoffmann üstleniyordu hatırlarsanız. Michael Mann'ın çektiği diziye son katılan isimse Michael Gambon olmuş. Gambon 1989 tarihli The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover'dan bu yana dikkatle takip ettiğim olağanüstü bir oyuncu. Yani kadroya katılması tam isabet olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder