18.01.2010

Mad Men bir kez daha Altın Küre'ye uzandı



Bu da galiba bir Altın Küre klasiği oldu. Mad Men üçüncü yılında da yine Altın Küre'yi alarak yoluna sağlam adımlarla devam ediyor. Rakipleri arasındaki Dexter ve True Blood'ı ben daha çok seviyorum ama bu Mad Men'in çok iyi bir dizi olduğu gerçeğini gölgelemiyor elbette. Öte yandan Michael C. Hall ( Dexter'in ta kendisi ) En İyi Erkek Oyuncu ödülünü alarak beni ziyadesiyle mutlu etti. Keza John Lithgow'un ( Dexter'in son sezondaki kötü adamı ) En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu ödülünü alması da üstüne kaymak oldu. En İyi Kadın Oyuncu dalında Juliana Margulies'in ödül alması ise tam bir sürprizdi bence. The Good Wife yeni sezonun fena sayılmayacak dizilerinden ve Margulies de gayet başarılı bir oyunculuk sergiliyor ama Glenn Close, January Jones, Anna Paquin ve Kyra Sedgwick'in olduğu listede bana son tercih Margulies olurmuş gibi geliyor doğrusu. Komedi ya da Müzikal kategorisinde ise ilk kez bir müzikal galip geldi ve ödülü Glee aldı. Alec Baldwin bu kategoride bir kez daha En İyi Erkek Oyuncu ödülünü alırken ( bu üçüncü oldu ); En İyi Kadın Oyuncu ödülünü Toni Collette aldı ( United States of Tara ile ).

1 yorum:

  1. Mad Men baydı artık. Her sene aynı dizi alınca bir esprisi de kalmıyor. Bundan sonra takip bile edilmez yani şu Altın Küre..
    Allahtan Dex'e de ödül verdiler de hasta adamı sevindirdiler. Aman Dex hemen iyileş dostum. :)

    YanıtlaSil