21.01.2010

Güneşi Gördüm buraya kadar



Hiç şaşırtıcı değil elbette. Mahsun Kırmızıgül'ün bol gişe yapan filmi Güneşi Gördüm geçtiğimiz aylarda Türkiye'nin Yabancı Dilde En İyi Film Oscar'ı için adaylık talebinde bulunmuştu. Akademi kabul etmemiş. Geçtiğimiz yıl Üç Maymun son 9 film arasına kalmıştı hatırlarsanız, ki hakkıydı zaten, ilk 5'e de kalabilirdi. Mahsun bey bir süredir ABD'de yanılmıyorsam ve filmi için çeşitli kulis faaliyetlerinde bulunuyor. Ama yeterli olmamış anlaşılan kulis. Filmde de bir pırıltı görmek istemiş olabilirler diye düşünüyorum.

3 yorum:

  1. Erken bilgilendirme ve bilgi metninin içindeki "ince" yorum için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. Peki kimleri kabul etmiş pek sevgili akademi?
    Senenin iyi filmlerindendi Güneşi Gördüm.

    YanıtlaSil
  3. kabul etmediklerine sevindim bile.

    YanıtlaSil