26.01.2010

Anılarımızdan bir yıldız daha kaydı: Pernell Roberts öldü



Tabii Pernell Roberts'ın kim olduğunu ancak yaşı 40 civarında olanlar ve üstü hatırlayacaktır. 1970'li yıllarda, yani TRT'nin ilk yıllarında televizyonda Bonanza adlı bir dizi vardı. Cartwright ailesinin maceralarını hiç sektirmeden izlerdik o zamanlar. Western türündeki bu dizide baba Ben Cartwright ( Lorne Green, 1987'de öldü ), ortanca oğul Eric "Hoss" Cartwright ( Dan Blocker, 1972'de öldü ) ve küçük Joe namyla da tanınan Joseph Cartwright ( Michael Landon, sonrada Küçük Ev dizisiyle de devam ettik izlemeye ama 1991'de öldü o da ) gibi karakterler hep ailemizden birileri olmuştu sanki. İşte o ekipten en sona büyük oğul Adam Cartwright yani Pernell Roberts kalmıştı. 1928 doğumlu oyuncuyu sonraları Trapper John MD ( hangi adla gösterilmişti bir türlü hatırlayamadım ) adlı dizide de izlemiştik. Özellikle o dizi benim o zamana kadar izlediğim en iyi hastane dizisiydi, aklımda öyle kalmış. 90'lardan sonra kariyeri düşüşe geçti ve en az 15 yıldır herhangi bir film ya da dizide rol almadı Roberts. Kansere yenik düşmüş, 81 yaşında. Biz de yaşlanmışız bu arada, onu anladım ben de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder