18.01.2010

Altın Küre Avatar'ın oldu


Ne yalan söyleyeyim, James Cameron'dan ziyade eski eşi Kathryn Bigelow'un geceyi zaferle kapamasını umuyordum ( ki Cameron da ödül alırken aynı şeyi söyledi ) ama Yabancı Basın Birliği de her ne hikmetse sektörün ağır babaları gibi hareket etti ve ödülü Avatar'a verdi. Oscar'ın da Avatar'a gideceğini tahmin hiç zor değil artık. Hollywood'dakiler sever böyle yüksek gişe getiren yenilikleri. Bir tek ben sevmiyorum galiba. En İyi Film ve En İyi Yönetmen dallerında zafere ulaşan Avatar'ın yanı sıra komedi dalında En İyi Film seçilen The Hangover'ı da çok takdir etmediğimi söylemeliyim. Bu kategorideki adaylar genel olarak çok parlak değil ama hiç değilse (500) Days of Summer alsaymış ödülü, The Hangover'da gerçekten iş yok. Oyuncu ödüllerine gelince: Drama dalında En İyi Erkek Oyuncu Jeff Bridges ( Crazy Heart ile Oscar'a da çok yakın ), En İyi Kadın Oyuncu Sandra Bullock ( The Blind Side'ı izledim ve bence de iyi oynamış ama ödül alması yine de şaşırttı ). Komedi ve Müzikal dalındaysa En İyi Erkek Oyuncu Robert Downey Jr. ( Sherlock Holmes rolünde hiç fena değildi ama ödüllük mü, orası tartışılır ), En İyi Kadın Oyuncu Meryl Streep ( tartışmıyorum bile, ne diyeyim ki ). Christopher Waltz bir kez daha Inglorious Baterds'daki en iyi şey olduğunu kanıtladı ve En İyi Yardımcı Erkek Oyuncu ödülünü kaptı. En İyi Yardımcı Kadın Oyuncuysa Precious'dan Mo'Nique oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder