20.01.2010

Spider-Man 4'ün yönetmeni belli oldu



Eğer bir değişiklik olmazsa ( ki neden olmasın ?), Sam Raimi'den boşalan yönetmen koltuğunda artık Marc Webb oturacak. Hemen hatırlatalım, Marc Webb geçen yıl bir hayli ses getiren (500) Days of Summer adlı filmin yönetmeniydi. Sony ve Marvel'in de doğruladığı haber üzerine Webb "Rüyalarım gerçek oldu sanki" ayarında laflar etmiş. "Ben bu işi Sam Raimi'den devralmadım, bu hem imkansız hem de küstahça olurdu. Ben teni fikirler, yeni öyküler getirmek için geldim. Hikayeye yeni bir boyut, yaratıcı bir ses eklemek istiyorum." demiş sonra da. Bu arada yeni filmle ilgili bir de şöyle bir bilgi var: bütçe sadece 80 milyon dolar olacak. Sadece diyorum, zira Spider-Man tarzı filmlerin bütçesi 150 milyon dolardan aşağı olmaz genelde. Demek ki işin aksiyon kısmı biraz daha alçakgönüllü olacak. Tobey Maguire'ın yerine kimin örümcek kostümünü giyeceği ise henüz belirsiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder