23.06.2009

İlk giriş, teşekkürlerle

Devamlılık Hatası devlete, millete hayırlı olsun diyerek söze başlayalım. Önce birkaç teşekkür; birincisi "ben blog oluşturmak istiyorum" diyerek bir süredir benim de sarf ettiğim cümleyi yüksek sesle dile getiren Fazi'ye elbette. Sayende harekete geçmiş bulunuyorum aşkım. Ama, doğruya doğru, blog işini ilk aklıma sokan Arnon Grünberg oldu. İstanbul'a geldiğinde kendisiyle röportaj yapmadan önce internete girip araştırma yaparken blog'uyla karşılaşmış ve çok etkilenmiştim. Sağol Arnon ( her ne kadar bunları okumayacak olsan da ). Son teşekkür de "hafif müzik" başlıklı bloguyla takdirimi kazanan sevgili dostum Mehmet Tez'e. O da beni kamçılayan bir başka kişidir şu alemde.


Bu arada adından hemen anlaşılıyor ama yine de telaffuz etmekte sakınca yok, Devamlılık Hatası ağırlıklı olarak sinema hakkında bir blog'dur. Sağlıcakla kalın.

1 yorum:

  1. Bu konuda bana teşekkür etmen ne kadar gereksiz... Tek yaptığım "ben bir blog oluşturmak istiyorum" demekti. Üstelik benim hala bir blogum yokken senin böyle güzel bir blog yaratmana bakıyorum ve seni çok tebrik ediyorum... Çok sevdiğin bir konuda yazıyorsun...
    Çok da güzel yazıyorsun... Tebrik ediyorum aşkım...
    Fazi...

    YanıtlaSil