30.06.2009

Alien yeniden çevriliyor


Haberi yeni duydum, oysa bir süredir biliniyormuş Alien'in yeniden çevrileceği. Aklıma annemle birlikte Şişli Kent sinemasının önünde kuyrukta beklediğimiz dakikalar geldi hemen. Alien ( Yaratık ) filmine girecektik ve hemen önümüzdeki, yanlış hatırlamıyorsam benim yaşımdaki çocuklardan biri ( evet, çocuk yaştaydım ) yanındaki arkadaşına filmin o meşhur doğum sahnesini anlatıyordu. Önce ne konuştuklarını anlamamıştım ama biraz sonra karanlık salonda sözü geçen sahneyi görünce meseleyi kavradım. Her ne hikmetse kuyrukta beklerken tanık olduğum o konuşma da silinmemecesine kazınmış hafızama. Uzatmayalım, Alien efsanesini yeniden beyazperdeye getirme çalışmaları çoktan başlamış ve 20th Century Fox stüdyoları Ridley ve Tony Scott kardeşlerle anlaşmış bile. Scott biraderler şimdilik sadece yapımcı olarak görünüyorlar. Yönetmen koltuğuna ise Carl Rinsch oturacak. Rinsch video klip, reklam ve kısa film çekmiş bugüne kadar. Öğrendiğim kadarıyla Scott Free Productions ile çalışıyormuş, yani Scott biraderlerin işi ona teslim etmesi şaşırtıcı değil. Elbette yeni bir Ripley arıyorlar ama henüz belli bir aday duymadım. Peki Alien yeniden çekilmeli mi derseniz; kült filmlere fazla ilişmemekte fayda var derim. Neme lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder