30.04.2010

Yeni bir çizgiroman uyarlaması


İtiraf ediyorum, çizgiroman kültürüm çok yok. Tommiks, Teksas, Zagor, biraz da Martin Mystere ve bolca Red Kit, Asterix, Abdülcabbar. O kadar. Hele Amerikan comic serilerini çok uzaktan bilirim. Örümcek Adam'a takılmıştım çocukken ama daha çok sinemadan takip ettim sonrasında. Her çıkan uyarlamayı da izlemem açıkçası. İzlesem de çoğunun tarihini bilmiyorumdur. İşte Ed Brubaker ve Sean Phillips'in Incognito adlı çizgiromanını da yeni duydum daha. O da, uyarlamasının çekileceği haberini gördüğüm için. Yine de şunu söyleyeyim, okumadığım halde, gördüğüm birkaç kare ilgimi çekti. Sizin de çekebilirmiş gibi geldi bana. Anladığım kadarıyla 20th Century Fox Incognito'nun bir sinema uyarlamasını çekmek istiyor ve bunun için de senarist Robert Schenkkan ( The Pacific ) ile anlaşmışlar bile. Haberiniz olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder