4.08.2009

Michael Moore'un ilginç kariyer hamlesi



Belgesel sinemanın agresif prensi Michael Moore bir süre belgesel çekmeye ara vereceğini açıklamış. "Artık belgesel çekmek istemiyorum, en azından bir süre" diyor Moore. Üstadın Capitalism: A Love Story adlı yeni filmi önümüzdeki günlerde Toronto ve Venedik festivallerinde gösterilecek. Son ekonomik kriz üzerinden kapitalizmin sağlam bir eleştirisini yaptığı filmi tahmin ediyorum ki FilmEkimi'nde izleyebiliriz diye umuyorum. Ve açıkçası belgeselden uzak bir Moore da düşünemiyorum. Ama bu bencilliği bir kenara bırakacak olursak, Michael Moore "Üzerinde bir süredir çalıştığım iki senaryo var. Biri komedi diğeri esrarengiz bir hikaye. Onları çekmek istiyorum" demiş. Moore'un yeni kariyerini de merakla bekliyorum doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder