31.08.2012

Yeni bir Expendables, ama kadınlarla


Bu haber ben tatildeyken geçmiş ama görünce yine de kendimi alamadım ve sizlerle paylaşayım istedim. belki siz de benim gibi gözden kaçırmış olabilirsiniz. The Expendables'ın ( ilkini izlemiştim ama yenisi hakkıbnda fikrim yok, ilkinin daha abartılı olduğunu düşünmem dışında ) gişedeki önlenemez yükselişi üze3rine bazı aklıevveller filmin bir de kadın versiyonunu çekmeyi düşünmüşler. Fena fikir değil aslında ama tabii feminist bir içerik becerebilirlerse. Judge Dredd ve Killing Them Softly gibi filmlerin yapımcılarından Adi Shankar hemen kolları sıvamış ve bir senaristle anlaşmış. Dutch Southern adlı senaristin yazmaya başladığı filmle ilgili başka da bir bilgi yok ama insan böyle bir filmde hangi oyuncuların oynayacağını merak ediyor elbette. Yukarıda gördüğünüz fotoğraf tabii ki akla ilk gelen isimlerden biri olan Pam Grier'a ait ama onun bu filmle ilgisi şimdilik sadece tahmin ya da spekülasyon. Benim aklıma elbette daha önce de aksiyon filmlerinde rol almış Drew Barrymore, Lucy Lui ( Charlie's Angeles ), Uma Thurman ( Kill Bill ), Franka Potente ( Run Lola Run ), Natalie Portman ( Leon ), Rihanna ( biraz zorladım galiba ), eskilerden Angie Dickinson ( gerçi 80 yaşında artık ) gibi isimler geliyor. Önerisi olan?

1 yorum:

  1. bence Natalie Portman olmaz da Michelle Rodriguez pek ala olur. bu arada ben de ilk filmi izlemedim ama ikincisini görünce tahmin etmek pek zor değil:-) ikincisi taramalı silahların gövde gösterisi gibi, adamların bir şey yapmasına gerek kalmamış.

    YanıtlaSil