6.06.2011

Elizabeth Taylor'ın hayatını Scorsese çekecek


Birkaç gün geciktim gerçi ama bu haberi de görmezden gelemezdim. Elizabeth Taylor hiç şüphesiz beyazperdenin görüp göreceği en büyük efsanelerden biri. Menekşe gözleri, fırtınalı ( ama cidden fırtınalı ) aşk hayatı ve sonsuzluğa yazılan filmleriyle gerçek bir ikona. Hakkında çok şey yazılıp söylendi, ama bu biyografik film herşeyi temize çekecek diye düşünüyorum. Tabii en büyük sorun o benzersiz gözleri hangi oyuncuda bulacakları. Sanıyorum bu ,imkansız. Zaten başrol için düşünülen isimler arasında Natalie Portman'ın adı geçiyormuş. O mu olur, başkası mı bilemem ama Martin Scorsese filmde daha çok Elizabeth Taylor ile Richard Burton arasındaki ilişkiye odaklanacakmış, orası belli. Birlikte 11 filmde rol alan ve iki kez evlenip boşanan Taylor ve Burton aşkı 20. yüzyılın en büyük aşk hikayelerinden biri. Scorsese daha çok şiddetin ön planda olduğu filmleriyle tanınıyor ama hem biyografi alanında çok sağlam işlere imza attı hem de bana sorarsanız Age Of Innocence çekilmiş en güzel aşk filmlerinden biridir. Yani emin ellerdeyiz gibi duruyor.

1 yorum:

  1. harika bir haber bu ! Elizabeth'i kimin oynayacağını merakla bekliyorum o halde.
    bu da benim Taylor hakkında yazdığım bir yazıydı: Sinemada Büyük Tanrıçaların Devri Onunla Birlikte Kapandı

    YanıtlaSil