15.12.2009

Şimdi de, 2000'lerin en kötü korku filmleri



Listeler bitmez demiştim, değil mi? Bu sefer de bir "en kötüler" listesiyle karşınızdayım. Bu listeyi de Bloody Disgusting yayınladı. Belli bir sıra olmaksızın, karşınızda 2000'lerin en kötü korku filmleri.


Queen of the Damned - Michael Rymer ( 2002 )
FeardotCom - William Malone ( 2002 )
Alien vs. Predator - Paul W.S. Anderson ( 2204 )
The Ring 2 - Hideo Nakata ( 2005 )
The Wicker Man - Neil LaBute ( 2006 )
The Number 23 - Joel Schumacher ( 2007 )
The Reaping - Stephen Hopkins ( 2007 )
Halloween - Rob Zombie ( 2007 )
Prom Night - Nelson McCormick ( 2008 )
Friday the 13th - Marcus Nispel ( 2009 )

Ayrıca Uwe Boll'a da bir mansiyon verilmiş. House of the Dead, Alone in the Dark, BloodRayne ve Postal gibi filmlerin yönetmeni Bloody Disgusting tarafından "kuşağımızın Ed Wood'u" demiş ki, bu ne kadar kötü, bilemiyorum ( özellikle Tim Burton'ın filminden sonra ). Yukarıdaki listeye birçok ekleme yapmak mümkün bence ama Rob Zombie'ye biraz haksızlık mı olmuş acaba diye düşünmedim değil. Elbette Carpenter'ın eline su dökemez ama son yıllarda ardı arkası kesilmeyen remake ve rebootlar arasında en iyisi yine de Zombie'nin filmiydi bence.

1 yorum:

  1. The Reaping'i yarıda bıraktıydım, Numer 23 o kadar da kötü değildi, 13. Cuma zaten herzamanki gibi skandal, Prom Night izlemedim ama IMDb puanı tam skandal, 3 küsür :))

    YanıtlaSil