21.03.2013

HBO sırası Ben Wheatley'de


Malum, televizyonun zirvesi kabul edilen HBO önemli yönetmenleri çeken bir kanal. Gerçi son yıllarda sadece HBO değil bir çok farklı kanal sinemanın önemli isimlerini çekti ama aralarında HBO'nun yeri bir başka hala. En son Michael Mann örneğin sonu kötü biten bir Luck macerasına girişmişti. Scorsese'nin Boardwalk Empire'ı akla hemen gelen bir başka örnek. Şimdi sırada Ben Wheatley var. Diyeceksiniz ki, haklı olarak, Ben Wheatley'i Scorsese ve Mann ile aynı kefeye mi koyuyorsun? Koymasam da genç sinemacının şu sıralar hetyecan verici isimlerden biri olduğuna inanıyorum ve takip edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Son filmi Sightseers'ı bu yıl İstanbul Film Festivali'nde izleyebilirsiniz bu arada. Uzatmayayım, Wheatley şimdi HBO için çekeceği Silk Road adlı bir gerilim dizisi üzerinde çalışıyor. Dizinin adı yasadışı malların kaçırıldığı yola gönderme yapıyor, ama bunun dışında da fazla bir bilgi yok açıkçası. Geldikçe paylaşacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder