12.03.2010

Yine Clint, yine Eastwood



Doğrusu Clint Eastwood haberi yapmak hem hoşuma gidiyor, hem de beni biraz öfkelendiriyor. Neden? Öncelikle, son iki filmi çok fazla etkilemese de beni, son yıllarda yaptığı herşeyi izlediğim ender yönetmenlerden. Hem çok seri, hem de yüksek bir başarı ortalamasıyla çalışıyor Eastwood. Bu yüzden her Eastwood haberi güzel bir haber. Ama öfkeleniyorum da, çünkü adam önümüzdeki günlerde 80. yaşını kutlayacak. Hayır tabii ki, 80 yaşına girmesi değil beni kızdıran, benim yarı yaşıma rağmen vaktimi nasıl da boşa geçirdiğim. Tamamen kişisel yani. Gelelim habere. Daha önce de duyurduğum doğaüstü gerilim filmi Hereafter'ın çekimlerini bitiren Eastwood şimdi de FBI'ın kötü şöhreti kıtaları aşmış eski patronu J. Edgar Hoover'ın hayatını sinemaya aktarmaya hazırlanıyor. Filmin senaryosunu Milk'in de yazarı Dustin Lance Black kaleme alacak. Hatta belki de aldı bile. Oyuncular falansa henüz belli değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder