31.10.2012

Star Wars'un beklenmedik dönüşü


Gerçi ben "beklenmedik dönüş" diyorum ama işin doğrusu belki de ben beklemiyordum sadece. Çok da meraklısı olmadığım için yeni bir Star Wars filmi fikri beni pek de heyecanlandırmadı aslında, ama eminim şu anda dünyanın dört bir yanında ortalık kaynamaya başlamıştır. Haberin detayı şöyle: George Lucas emekliye ayrıldıktan sonra ( bir kaç ay önce "garajımda deneysel hobi filmleri çekeceğim" gibi bir açıklamayla şirketi terk etmişti Lucas ) Dsiney harekete geçer ve dün itibariyle Lucasfilm'i satın alır. hemen arkasından da 7. Star Wars filminin çekimlerine başlanacağı haberi gelir. O kadar da değil üstelik. Disney'in açıklamasına göre 2015'teki 7. filmin ardından iki Star Wars daha gelecek. Yani yeni bir üçlemeye hazır ol sevgili Star Wars hayranı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder