13.11.2009

Bu gece hangi filmi izleyeceksiniz?



Malum, bugün 13. Cuma. Bu deyiş de en olmayacak şekilde yerleşti dilimize gerçi ama artık düzeltmek için çok geç. Friday The 13th'i, 13. Cuma diye tercüme edenler utansın. Herneyse, uzatmayalım, uzun yıllardır sürdürdüğüm bir gelenek ayın 13'üne rastlayan Cuma günü mutlaka korku filmi izlemeye özen gösteririm. Benim gibi birçok korku sineması tutkununun da aynı şeyi yaptığına eminim. Sözüm sana ey korku filmi manyağı, hangi filmi izleyeceksin bu gece? Açıkçası ben eskilerden bir şey izlemeye niyetliyim. Argento, Romero ya da iyice eski bir B movie. İzledikten sonra yazarım artık.

2 yorum:

  1. 11 olmuş saat yahu. Yazını okuduğumda izleme şansım vardı aslında ama evden çıkınca yalan oldu. 13 ve Cuma kavramlarına bu şekilde yaklaşmamaıştım hiç. Yarın izlesek olmaz mı? :D

    YanıtlaSil
  2. Olur, olur,, ben de bir yere davetli olduğum için izleyemedim zaten.. deliye her gün bayram hesabı, bize de her gün korku bayramı..:)

    YanıtlaSil